2012/02/04

Gastgezin!


De belofte om meteen te posten dat ik een gastgezin heb, heb ik verbroken. Sorry, haha! Maar hier issie dan! Het was echt heel spannend, want ik wist uiteraard al dat er een telefoontje zou komen gisteren. En dan de klap op de vuurpijl: ik was tien uur uit. Ik heb urenlang beneden gezeten en gewacht op dat telefoontje. Ik durfde bijna niet meer naar de wc te gaan, bang om het te missen. Ik heb in die tijd dat ze niet belden cakejes gebakken, een film gekeken en piano gespeeld. En om vier uur ging de telefoon over. Echt, mijn hart sloeg een hartslag over. Mijn moeder meteen: "Dan moet je hem nu wel oppakken!" Want ik was niet enthousiast omhoog gesprongen, nee, ik bleef verstijfd op de stoel zitten. Dus ik kwam omhoog en ik liep naar de telefoon toe. Ik nam op en Jessica van Travel Active was aan de andere kant van de lijn. En toen kwam ze met het leuke nieuws dat ik ben geplaatst! Ik heb mijn keiharde gil maar ingehouden, want dat zou niet echt... tsja, leuk zijn voor haar oren, mijn moeders oren en de honden. Ze vertelde me dat ik in het plaatsje (ja, nu komt het) Nederland kom. Ja, ik weet het! Nederland! Denk je van Nederland af te zijn, kom je er alsnog terecht! Maar het is wel grappig, ik ben wel heel erg blij dat ik hier terecht ben gekomen! Nederland ligt in het uiterste puntje van Texas.

Op het kaartje zie je waar het ligt. Het ligt dicht bij zee! Ook Houston ligt dichtbij (Jackson Rathbone, als je daar bent, kom ik je stalken!) (Grapje). De high school is groot vergeleken alle
andere scholen in Amerika. Er zitten zo'n 1.500 leerlingen op (van wat ik had begrepen aan de telefoon). Raad eens wat hun kleur is? Juist, oranje. Ik zag in ieder geval dat ze oranje uniformen hadden bij bijvoorbeeld de cheerleaders. Deze high school biedt echt heel veel sporten en andere leuke clubs en activiteiten aan! Ik ben echt heel blij dat ik hier terecht bent gekomen! En dan komen we bij het volgende: het gastgezin zelf. Ik kom bij een koppel zonder kinderen. Dus ik word een jaar lang enigkind. Dit gaat uiteraard wennen worden aangezien ik dat echt niet gewend ben. Hun huis is best groot volgens mij. Ze hebben drie slaapkamers, twee badkamers, een best grote kamer en een game ruimte (mijn broertje begon al te smeken of hij mee mocht). Ze houden van heel veel dingen waar ik ook van hou en ze lijken me echt twee hele gezellige mensen om bij te wonen! Ook doen ze veel met de familie. Ik ben van plan om ze vandaag te gaan mailen, al heb ik geen idee wat ik daar nu eigenlijk in moet zetten... Maar ik ga mijn best doen! Wauw, ik ben zo blij.

4 opmerkingen:

  1. Haha, het plaatsje Nederland. Had ik nog nooit van gehoord. Ik denk dat het daar wel leuk wordt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had zelf nog nooit van een plaatsje Nederland gehoord!!
    Maar echt suppre leuk dat je daar terecht kan!!
    Hopelijk wordt het leuk?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De school klinkt echt heel leuk en het gastgezin klinkt ook aardig (: Ik hoop dat je een leuke tijd daar krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee!

    Wat super dat je al een gastgezin hebt! Echt heel cool dat je in Texas terecht komt. About the email: vertel wat over jezelf en hoeveel zin je erin hebt om daar heen te gaan etc. Spelling maakt niet veel uit, dat snappen ze zelf ook wel.
    Als je vragen hebt, kan je altijd aan mij vragen aangezien ik hier al 6 maanden zit.
    Ik hoop dat je een super tijd zult hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties worden gewaardeerd! :3