2012/01/20

Ik kan er niet genoeg van hebben!

Notitieboekjes. In alle vormen, maten, groottes, kleuren, lijntjes, zonder lijntjes etc. Op één of andere manier blijf ik die dingen kopen, ook al is de helft nog leeg. Waarom? Dit is mijn gedachte: 'Als ik het niet doe, krijg ik spijt als hij ineens weg is. En dan heb ik hem alvast.' En vandaag ga ik (waarschijnlijk) er weer aan geloven. Een nieuwe kopen! Lekker struinen door de stad. Dus, hebben jullie notitieboekjes? En waar halen jullie die vandaan?

Tumblr_lv9dqmvsja1qab9j2o1_500_large

3 opmerkingen:

  1. Ohja, heerlijk. Ik hou van notitieboekjes. Ik koop ze gewoon bij de hema of v en d ofzo, als ik een leuke zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt heel erg,
    ik heb nog geen notitieboekje..
    Ik ben al heel lang van plan om er een te halen maar dat heb ik nog steeds niet gedaan :S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, ik ben ook zwaar addicted aan die dingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties worden gewaardeerd! :3